Thursday, July 13, 2017

PENGEDAR SHAKLEE PENJARA SUNGAI BULUH



Nama saya Nurul Haiza . Anda boleh panggil saya Haiza. Dan saya adalah Pengedar Shaklee di Penjara Sungai Buluh yang sangat aktif menghantar vitamin pada pelanggan saya.
Haiza di 012 - 592 4326

Saya Sangat Mesra - Pengedar Shaklee Di Penjara Sungai Buluh dan kawasan sekitarnya.
Saya memang suka bercerita tentang kebaikan produk Shaklee. Sebabnya memang saya pengguna Shaklee yang tegar.

Saya jamin anda mesti suka la bila berurusan dengan saya. InsyaAllah.


Saya Pasti Ajar Cara Makan Yang Berkesan

Jangan makan ikut botol saja tau. Kalau anda ada masalah, saya akan ajar cara yang sesuai mengikut masalah yang anda ada. Dan tak semua orang caranya sama.

Saya nak semua pelanggan saya puas hati dengan kesan produk Shaklee. Dan saya nak buktikan saya adalah Pengedar Shaklee Penjara Sungai Buluh yang terbaik.


Boleh COD Tak ?

Eh mestilah boleh !

Di Penjara Sungai Buluh kan tak ada stokis. Jadi, selain bagi nasihat, pendaftaran ahli saya juga buat penghantaran produk Shaklee secara COD ke rumah anda. Anda call atau whatsapp saja.

Kawasan COD saya adalah disekitar Penjara Sungai buluh .


Hubungi Saya Segera !
Jangan lupa ya. Kalau nak produk Shaklee mesti hubungi saya Haiza di 012 - 592 4326

Singgah di blogs saya untuk mendapatkan banyak lagi mengenai product Shaklee di :

Carian berkaitan:
  • Pengedar Shaklee di Penjara Sungai Buluh
  • Pengedar Shaklee di Batu caves
  • Pengedar Shakle Gombak 
  • Pengedar Shaklee Selayang
  • Ejen Shaklee selayang
  • Ejen Shaklee batu caves
  • Cod Shaklee selayang
  • Cod Shaklee Penjara Sungai Buluh 
  • Cod Shaklee batu caves

No comments:

Post a Comment