Friday, October 13, 2017

PENGEDAR SHAKLEE YANG AKTIF DAN TERBAIK AREA SELAYANG, BATU CAVES, GOMBAK

HAIZA YAHYA PENGEDAR SHAKLEE ANDA 

Anda berminta dengan Shaklee? Memerlukan servis pantas, konsultansi paling mudah mesra dan cekap?
Anda boleh dapatkan segalanya diatas dari saya, Pengedar Shaklee Selayang, Batu Caves, Gombak dan kawasan sekitanya.

Hubungi saya di talian 0125924326 atau WhasApps  “Shaklee” Ke 0125924326

Kenali Pengedar Anda

Saya Haiza , boleh panggil haiza jer.

Saya ni asalnya pengguna biasa. Beli produk dengan harga runcit. Bila tahu kelebihan menjadi pengedar jadi saya teruskan menjadi pengedar dan  pengguna tegar.

Asalnya menggunakan produk Shaklee sebab mempunyai masalah berkaitan dengan wanita. Selepas menggunakan produk Shaklee. Masalah serkurangan dan mendapati tahap kesihatan semakin meningkat. Kenapa saya katakan tahap kesihatan meningkat? Keperluan nutrisi harian lengkap dengan hanya mengambil Shaklee.

Peningkatan usia menyebabkan serta kekurangan aktiviti sihat menyebabkan kesihatan semakin menurun. Oleh yang demikian selain dari bersenam, jaga pemakanan seimbang, kita juga perlu memastikan nutrisi yang diambil lengkap bagi memenuhi keperluan harian anda.

Selain menjadi pengguna Shaklee, saya juga berkongsi  ilmu serta menghadiri kelas-kelas nutrisi bagi menambah ilmu. Serta membantu mereka yang menjadi ahli untuk menjana pendapatan melalui Shaklee. Kelebihan menjadi ahli.



RANGKAIAN PRODUK SHAKLEE DIPASARAN 



PERKHIDMATAN KONSULTANSI SERTA PENGHANTARAN BARANGAN


Sememangnya menjadi satu tugas atau rutin bagi saya untuk membuat konsultansi serta penghantaran kepada para pelanggan saya.
  • Selayang
  • Taman selayang
  • Selayang Pandang
  • Batu Caves
  • Sentul
  • Gombak
  • Taman Bolton
  • Kepong
  • Taman Melati
  • Taman Koperasi Polis
  • Penjara Sg buloh
  • Puncak Alam
  • Sungai buloh
  • Kampar
  • Tapah
  • Gopeng
  • Batang Kali
  • Liga Mas

KONSULTANSI & CARA PENGAMBILAN SUPLIMET YANG BETUL


Sesungguhnya adalah satu rutin bagi saya untuk memastikan para pelanggan diberi Nasihat pemakanan serta pemilihan supliment yang tepat.  Anda bayar dan berhak mendapatkan khitmat tersebut dari saya.

Saya akan memberikan khidmat konsultansi yang terbaik kerana saya sangat serius dalam setiap produk Shaklee. Saya sering meluangkan masa untuk menghadiri kelas anjuran Shaklee dan sering berinteraksi secara rapat dengan pakar-pakar Nutrisi Shaklee.


BERSAMA DR. ANYA SEMASA MENGHADIRI KELAS GOUT DAN ARTHRITIS


BERSAMA UPLINE PN HAPISAH SERTA COUCH KAMI 
MENGHADIRI KELAS BULANAN YANG DIJALANKAN OLEH SHAKLEE 


BERSAMA UPLINE PN HAPISAH MENGHADIRI KELAS BULANAN
AKTIVITI YANG DIJALANKAN OLEH KUMPULAN KAMI 

AKTIVITI BULANAN BERSAMA KUMPULAN ULTIMATE


MENGHADIRI BERSAMA UPLINE PN HAPISAH MENGHADIRI KELAS BULANAN
KESIHATAN DAN KELEBIHAN OMEGA  




Memang mudah untuk mendapatkan produk Shaklee. Tapi penerangan serta cara pemakanan yang betul jarang sekali dipandang serius oleh sesetengah orang.

Tidak dinafikan , banyak pandangan yang salah dalam cara pemakanan dan pengambilan sesuatu produk. Oleh yang demikian menghadiri kelas berkaitan produk penting dalam memberikan servis yang terbaik buat para pelanggan saya.

KESAN PENGGUNAAN VITAMIN C. MULANYA UNTUK PENINGKATAN IMUN. 
ADA KESAN PULA PADA KULIT MUKA 


Diatas adalah perbezaan saya sebelum dan semasa mengambil produk Shaklee. Perubahan kesihatan dalaman terserlah pada luaran. Siapa yang tak seronok. Selanin sihat saya juga dapat menjana pendapatan membantu keluarga.

Saya juga pakar dalam pengambilan supliment bagi Sembelit, Jerawat, Gaut, Kolestrol dan Masalah kesihatan anak-anak.

Pencerahan berkaitan permasalahan perlu diambil kira dan saya aan pastikan setiap dari pelanggan faham tentang.

  • Punca malash yang dihadapi
  • Pemilihan produk
  • Produk Shaklee yang berkesan untuk masalah anda
  • Cara pengambilan produk yang betul
  • Cara pengambilan produk yang berkesan
  • Tips kesihatan dan gaya hidup sihat

Oleh yang demikia pastikan anda mendapatkan konsultansi berkesan dari saya pengedar Shaklee anda.


KENAPA BAYAR LEBIH


Kenapa perlu bayar lebih sedangka dengan pendaftaran keahlian , anda boleh mendapatkan pelbagai kelebihan dari Shaklee.

Antara kelebihan menjadi ahli.
  •         Diskaun 15%-33%
  •         Promosi bulanan (Kelebihan untuk ahli sahaja)
  •         Promosi Voucher diatas pembelian
  •         Kelas ‘Health & Wllness Talk’ percuma tentang kesihatan , produk dari pakar-pakar
  •          ‘Cash Bonus’ dari setiap pembelian 150Points
  •         Keuntungan runcit jualan
  •         ‘Cash Bonus’ dari ahli yang mendaftar .
Sebaik sahaja mendaftar menjadi ahli, anda juga berpeluang untuk menjadi pengedar seperti saya.

Jika anda menjadi ahli, saya tak akan biarkan anda bersendirian, service dan konsultasi saya kekal bersama anda. Saya akan membantu anda dan anda akan berpeluang menjadi pengedar seperti saya juga.

TESTIMONI DARI PENGGUNA

KHIDMAT SERVIS PEMBELIAN KEPADA AHLI SAYA

SALAH SATU TESTIMONI PENGGUNAAN PRODUK ALFALFA. 

Hubungi saya Pengedar Shaklee anda:

Haiza Yahya 
SHAKLEE ID : 1260416
SMS & WhatsApps: 0125924326
Email: haiza4378@gmail.com

No comments:

Post a Comment